Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

27 Eylül 2013 Cuma

Süslü Kadınlar Bisiklet Turu (İstanbul)


 En son yazdığımız etkinlik olan Dünya Otomobilsiz Yaşam Gününün ardından iki saatim vardı. Ne yapayım ? Ne edeyim ? Derken kendimi Kadıköy'ün ara sokaklarına bıraktım, dinlendim, müzik dinledim. Kendimi de dinledim. Baktım saat yaklaşıyor "Haydi kaç vites?" İskeleye gidelim. Önce birkaç kalabalık gördüm ama bir şeyde diyemedim :) meğer onlar vapur için bekliyorlarmış. Sonra baktım ki Atatürk anıtının orada herkes toplanmış, süslenen hanımlar süslenmiş. Şahsen erkeklerin sadece oturma ve bekleme atraksiyonu olduğundan öyle kös kös oturduk :D

 Sonra haydi hareketlenme vakti dedik, ısındırmaya başladık pedalları. Adalar, modalar derken bisiklet yolundan güzel güzel başladık turlamaya. Kadınların da şansına vallahi hava da çok güzel olmuştu. O Güneşi saklayan bulutlar daha fazla direnememişti. Yoğurtçu Parkında bir mola verdik ve diğer gelecekleri de bekledik sonrasında herkes tamam olunca devam eyledik yolumuzu.

 Sahil güzel, insanlar biraz daha pozitif, yanımızdan geçen arabaların çoğunluğu alkış tutuyor. Kadınların destekçileri zaten her zaman yanlarında onlara tempo tutuyor. Caddebostan'a gelindiğinde ise kafelerden, ordan burdan biraz garip bakışlar vardı. Ne olduğunu anlamaya çalışanlar vardı. En komik kısmı ise süslü püslü ve gündelik kıyafeti ile bisiklete binen kadınları görenler şaşırıyordu. Halbuki dışarda herkes neredeyse böyle, alışmayınca böyle oluyor :)

Caddebostan bitime doğru artık herkes kendi rotasını çizdi, ben vapurlarda daldım İstanbul güzelliklerine. Eve doğru güzel bir yokuş çıkarken bacaklarıma saplanan iğne batmaları Chris Froome'un Mont Ventoux'da söyledikleri gibiydi. O, sanki bacaklarım dikenler içerisinde gibi bir tabir kullanmıştı. Belki Mont'a tırmanmadık ama hemen hemen acısını paylaştım.

 22 Eylül 2013'ü de bir güzel yediğimizden dolayı en keyifli günlerden biri olarak sayıyorum. Hatta en kötü günümüz böyle olsun bile diyebilirim.

 Hoşçakalın, iyi pedallamalar :)

 Seninki kaç vites ?


02/10/2013 saat: 22:36 ile gelen edit, videomuz eklendi. Dilediğiniz gibi yorum yapabilir ve izleyebilirsiniz. Hoşçakalın tekrardan :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder