Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

16 Eylül 2013 Pazartesi

Nasreddin Hoca ve Chris Froome



Olay Cenevre Gölü Fransa kısmında cereyan etmektedir. Chris Froome’un o zamanlar yeni yeni bıyıkları terlemektedir. Hatta Gilette Mach 3 bile yok, kalemtraş bıçağını söküp öyle alıyor bıyıkları. Zaten bıyıklar da tek kale maç yapıyor. Nasreddin Hoca’da iyi bir yoğurt mayası bulmuş ve gitmiş Cenevre Gölü’ne. Orda Serdar Ortaç’ın son albümünü dinlerken, kendi halinde arkadan genç bir delikanlı bisikletle Hocanın o tarafa doğru gelmiş ve eklemiş,

-          - Hoca Efendi nasılsın ?
-         -  Ooooo hoşgelmişsin Froomemum. İyiyim sen nasılsın ?
-          - Nası olalım valla işte bir yarış varmış ona hazırlanıyorum.
-          - Oh maşallah maşallah. Kazanmadan gelme.
-         -  Çalışıyorum Nasreddin Hocam çalışıyorum. Hayrola sen ne yapıyorsun gölün etrafında ?
-         -    Ne yapayım valla, maya aldım da göle maya çalıyorum
-         -   Hoca Efendi hiç olur mu öyle şey ? Hiç gölün maya tuttuğu görülmüş mü?

Hoca Efendi hemen lafı yapıştırmış

Ben de biliyorum tutmayacağını ama ya tutarsa ?

Froome’un orada devreler yanmış tabi. Düşünsene Cenevre Gölü yavaş yavaş yoğurt oluyor, kaymaklı hem de en Tikveşlisinden :)



                                                  İyi pedallamalar, bisikletle kalın :)


















Ortaya çıkan malzemelerin hepsi Seninki kaç vites'e attir. İzin alınmadan yayınlanamaz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder