Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

3 Şubat 2014 Pazartesi

Istanbul Session's dedik. İyi ettik iyi.


Uzun zamandır dinlemekte olduğum ve yakın takipte bulunduğum bir grup Istanbul Session's. İlk defa Amerika'ya uğurladığım arkadaşımla Babylon kapısında dinledik. Dinlemeden önce de "Caz ne kadar değişik olabilir?" Diyordum kendime. Hani deneysel albümlerde de dinliyorum ya da devamlı kendi türünde devam edip, başka işlere soyunan gruplar da dinledim ama bu proje öyle değil. Nasıl yahu ?  Dediğinizi duyar gibiyim, sizi en kısa zamanda dinlemeye veya albümlerini almaya davet ediyorum :)

7 Aralık 2013 Bir konser daha gelmiş. Saatler 23:30'u gösterdiğinde Istanbul Session's bizleri ısıdırmaya hazırdı. Her zamanki gibi enerjik ve canlıydı parçalar. Bu arada ikinci albümleri "Nigkt Rider" parçalarını biraz daha değiştirmişler, iyi de olmuş. İlk albümleri çıkmadan önce bol bol konserlere gittik, eğlendik ve albümü aldıktan sonra en çok şaşırtan şey ise bu parçaların yeniden düzenlenip daha da kıvamlı hale gelmesi. Keza ikinci albümde de bu oldu.

 Konser sonrası herkesi yakalamaya çalıştım kuliste :) İlhan Erşahin direk Nublu'ya (programı çok yoğun. Hatta konserden önceki gün Yunanistan'da konseri vardı) geçti, hatta oradan devam ederiz dedi ama benim ertesi günü iş olduğundan gidemedim. Allah'tan Alp Abi'yi yakaladık, ardından İzzet Kızıl ve Turgut Alp Bekoğlu. Zaten şeker gibi insanlar, her sanatçı gibi seyirciden olumlu reaksiyon aldıklarında hoşlarına gidiyor. Alp Abi ve Turgut Abi'den de Nublu teklifi aldım ama gelemem dedim :)





 Bu arada Alp Ersönmez'de İzmirli. Bunu üstüne basarak yazıyorum buraya. İzmir ve müzik işi ile uğraşıyorsanız daha bir keyifli oluyor gibi geliyor bana.




KV - Peki ya trafik hakkında ne diyorsun ?

AE - Söylenecek hiçbir şey yok. Daha ne söylenebilir ki ?

ve devam ediyor,

Biliyor musun İzmir'de bisikletim var. Gittiğimde hala sürerim. İki-Üç saat bindiğim oluyor.

KV - :)

KV - Peki ya bu sene turne ? Yeni albüm çalışmaları başladı mı ?

AE - Bu sene turne gözükmüyor. Yeni albüm için de biliyorsun, sahnede önce pişiriyoruz sonra da stüdyoda kayıt yapıyoruz.

 sonra birkaç albüm imzalatma ve sahneye son bakışımda dopdolu olan mekan dakikalar sonra bomboştu. Artık bir dahaki sefere de Babylon'dan Nublu'ya :)

 Babylon'a bisiklet girer mi?

Siz söyleyin bakalım :)
Hoşçakalııııııın



Not: Bu yazı aslında etkinlikten iki-üç gün sonra yayına girecekti. Ufak bir kaza sonrası tüm video ve yazı işlerinde aksaklıklar oldu. Bu yüzden şimdi yayına giriyor. Affınıza sığınıyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder