Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

25 Aralık 2013 Çarşamba

Van bu sefer pedallarla ısınacak

 Herkeseeee kocamaaan sevgiler ve saygılar. Geçen hafta geçirdiğim ufak bir kaza sonucunda blog yazıları ve videoları biraz gecikti, bu yüzden affınıza sığınıyorum. Hemen konumuza giriş yapacak olursak, bildiğiniz üzere belki biz sıcak yataklarımızda veya günün stresini ya da başka dünyalara daldığımızda diğer tarafta hala yaraları sarılmayı bekleyen arkadaşlarımız ve kardeşlerimiz var.

 Van hala yüzde yüz kendi ayaklarının üzerinde duramadı. Yardıma ihtiyacı olan okullar var. Daha önceden sosyal sorumluluk projeleri Yürüten Yasemin Hanım'dan Van'da ihtiyacı olan okulların adını almıştım. Neredeyse bir aydan beri (Aralık Ayı başından beri) Lojistik konusunu çözmeye çalışıyordum. Attığım e-postalar ve telefon trafiği sonucunda pek dişe dokunur bir cevap alamadım. Konu ile ilgili alaka gösterdiler, burada haklarını yemiyorum fakat ilgili bir kişiyle görüşmek istediğimde ya cevap vermeyen bir telefon ya da klasik Türk işi olan "Sizi ilgili birime aktarayım" olayı başıma geldi.

 İsmini vermeyeceğim bir firma sağ olsun böyle bir projeye destek vermek için gurur duyacağını ama tamamen ücretsiz karşılayamayacağını belirtti. Bunun yanında %25 indirim sağlayabileceğini belirtti. Tabi ben e-postayı attığımda bizim bir bisikletli oluşum-aile olduğumuzu belirttim. Başka illerden de yardım gelebileceğini dile getirdim, burada işler biraz karıştı. Sadece benim göndereceğimi sandılar ve iş çözülemedi. PTT sağ olsun zaten kitap yardımı yapıyormuş, oraya bağışlayabileceğimizi söyledi ama hala istediğimiz sorun ortadan kalkmadı.

 Hala bir şansımız var

Sonuçta işin ucunda skor yapmak gerekiyor ve gol atmamız lazım. Aklıma bu sefer bizim çabalarımızın sonucunda ortaya çıkacak güzel bir iş olsun istedim. Biz yani bisikletli arkadaşlarım-ailem bu yardımı gerçekleştirebileceğimize inanıyorum. Okulların isimleri (başlıklara tıklayarak okulların adreslerine de gidebilirsiniz) ve iletişim bilgileri sırasıyla,

Hüsrevpaşa Ortaokulu












Toki Kevenli İlkokulu












Bir de Kurubaş İlkokul vardı fakat onların iletişim bilgilerine ulaşamadım, netten de bir sürü bilgi var sağlıklı olmadığı için sizlere aktaramıyorum. Bu iki okul dışında sizlerin bildiği okul,aile,kurum vb. yerler var ise alttaki yorum kutusuna veya youtube'daki kanalımızda ilgili videonun altından bizlerle paylaşabilirsiniz. 

Nelere ihtiyaç var ?

Okullar için kitaplara, öğrenciler için giyeceklere ve aklınıza gelen başka sağlık ekipmanları da olabilir. Bunun yanında okulların kütüphaneleri için ansiklopedi setleriniz varsa bunlar olabilir. Boyama kitapları vs.

Bunun yanında

 Sesimizin ve yaptığımız işin fazlasıyla durulması adına iki tane hashtag belirledim.

#pedallarvaniçin

#vanüşümesin

iki tane hashtag olmasının nedeni, az sayıda olursa kafa bulanıklığının da önüne geçmiş oluruz diye düşündük. Bunun yanında eğer sizin lojistik-kargo konusunda yardım edebileceğinizi düşünüyorsanız yine bize twitter,blog ve youtube kanalımız üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kargo işlerinde isim yerine "Okulun Adı" belki parantez içerisinde Müdür diye belirtirseniz direkt olarak ilgili kişiye gidecektir.Başka sorularınız olursa her zaman elimden geldiğince sosyal medya üzerinde online bulunacağım.




Bu sefer biz üzerimize düşeni yapalım ve Van'ı biraz ısındıralım. Ne dersiniz ? Haydi bakalım başlıyoruz.


Gülümsemeyi ve pedallamayı unutmayın :) Yoksa siz hala ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder