Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

22 Ekim 2013 Salı

Super B Tamir ve Zefal Yama Seti Tanıtımı


 Merhabaaaaalar merhabaaalaaar. Bu sefer sizlere bir adet “Super B” adında tamir seti ve “Zefal Yama Seti” ürünlerini tanıtmak istedik. Super B Tayland menşeili bir üretim ama elinize aldığınızda hiç o dandik hissiyatı vermiyor açıkçası. Zefal bildiğiniz Fransız Malı zaten. Super B tamir setini alma işi biraz şans olmuştu aslında. İstanbul-Sirkeci’nde bu Doğubank’a gelmeden ara sokakta bisikletçilerin olduğu sokak var, orada iç lastik bakınırken bir dükkandan almıştım. Gayet pratik ve ideal bir set. Hani ufak ama etkili derler ya işte öyle bir şey (Erol Evgin’i de andık bu arada :)

Yanlarına da iki adet dış lastiği sökmek için levye düşünülmüş ve ufak güzel bir kılıf da eklenmiş. Fiyatı ise 30 TL civarındaydı ki gayet uygun. Çünkü bazen bu tarz küçük esnafların olduğu yerler olmayabiliyor çevrenizde o yüzden büyük mağazalara gidiyorsunuz orada da maalesef size çok para harcatmak için her şeyin bir yerde olduğu bir ürün bulmak neredeyse imkansız gibi. Varsa da aşırı derecede pahalı.
 Keza bu son söylediğim daha çok Zefal yama seti ile alakalı. Kutu içeriğinde,
Bir zımpara
2 adet lastik sökmek için levye
6 adet yuvarlak (25mm) yama
1 adet 24x35 mm yama
1 adet 27x42 mm yama
1 adet yapıştırıcı bulunuyor. Fiyatı ise 10 TL ama İzmir’de. Temmuz Ayı’nın bir haftasını İzmir’de geçirmiştim ve orada can sıkıntısından son nefesimi verecekken aklıma bisiklet kiralamak geldi. O esnada (genelde terslikler beni bulur) artı yanıma yama seti de alayım dedim. Fiyatı ve markayı görünce şok olmuştum. İstanbul biraz daha pahalı olduğu için, elinizden geldiğince çok araştırın ve fiyatları takip edin.

 Bizden bu seferlik bu kadar efendim. Kendinize çok iyi bakın, bu görebileceğiniz son güzel havaların da tadını iyi çıkartın.

 İyi pedallamalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder