Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

7 Ekim 2013 Pazartesi

Doping şırıngasına kuşlar mı konar ?

  Başlık için Rumeli Halk Türküsünden dem vurayım dedim. Geçenlerde yine arama tarama yaparken Lance Abimizin filminin trailer'ı çıktı karşıma baktım biraz, sinirlendim, duraksadım ... Adamında anlatacak şeyleri var tabi ama artık adın çıkmış bir kere. "Bir şeyleri düzeltmek için" bu cümlenin devamını getirmek isterdim fakat şu var, önceden sakin kafayla yapacaklarınızın ilerde ne gibi geri dönüş yapabileceğini sakın ama sakın unutmayın. Dikte etmiyorum, yanlış anlaşılmasın. Abi sözü veya tavsiye olarak alın isterim. Bireysel spor, takım sporu olsun işin içinde rekabet ve sonrasında şan, şöhret olunca etik değerleri hiçe sayıyor kimileri.

 Dosya Konusu: Lance Armstrong'un Filmi

 The Lance Armstrong Lie

 Texas inatçılığını bir türlü üzerinden atmayan ve o illet hastalıktan da kurtulmayı başaran, bir zamanlar insanlara umut veren bir kişi olan Lance'in son olayları bir filme dahil olacaktı. Dökümanter bir yapım olan The Lance Armstrong Lie filmi, 2013 Venedik ve Toronto Film Festivallerinde gösterildi. Milletimizin genetik olarak yaptığı araştırmadan etmeden infaz et durumu bünyem içerisinde barınmıyor o yüzden son olarak bu filmi de izlemeye çalışacağım. Bakalım kendisi bir şeyler dile getirmiş mi? Getirdiyse kayda değer neler söylemiş ? Bunları süzmeye çalışacağım :)

 Diyeceksiniz şimdi "Kafayı mı kırdın ?" Söz konusu başarı, spor ve bisiklet olunca kafadan çatlak oluyorum. Unutmadan şunu da hatırlatayım sizlere, genelde dökümanter filmler Ülkemizde çok az boy gösteriyorlar. Kısa film etkinlikleri ya da film festivallerinde kazara denk gelinebilir. O yüzden notlarınız arasına bu filmi alın. Daha sonra bir şekilde edinmeye çalıştığınızda izlersiniz.
8 Kasım'da dışarıda gösterimi başlayacakmış, buralarda ne olur? Bilinmez :)

Herkes iyi pedallamalar

Seninki kaç vites ?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder