Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

6 Aralık 2015 Pazar

Bir maceradır GoPro Hero 4 Silver Edition

 Herhalde bir kamerayı inciğini-cıncığını bu kadar incelemedim. Hani bazı özellikler vardır, pek de bir şeyini anlatmaya değmez veya laf arasında bahsedersin ama bu GoPro HERO 4 Silver Edition öyle değil.

 Öncelikle GoPro'nun her özelliğini kullanıyorsanız Silver ve Black Edition gerçekten biçilmiş kaftan. Fiyatı konusunda çekinen arkadaşlarımız Hero 3 White veya bulabiliyorlarsa Black Edition alabilirler. Hatta Hero 3 Black Edition içerisinde kumanda var. Başka modelde bile yok.

 Arkasında ekran dahil olarak da Silver Edition ve yine düşük bütçeli kullanıcılar için tanıttığımız HERO+ LCD modeli mevcut.

 Biz gelelim asıl konuya :D sene bitecek yahu hala bitmedi testler vs. farkında mısınız ? Güzel çekimler ve atmosfer olması açısından kaynaklı açıkçası. Ben istesem size abidik gubidik yerlerde de çekim yapar yüklerim ama benim içime sinmedikten sonra sizlerle paylaşamam bunu.

En son GoPro dosyasında sizin fikir edinmeniz açısından tüm açıları test ettik. Hani balık gözü oluyor, nasıl oluyor veya yeni özellik olan NARROW ve SUPERVIEW ile aradaki farkları görmenizi istedik ve bir video hazırladık. Bunun devamında Protune diye bir özellik var, bu ise fotoğraf makinesi kullananlar daha iyi bilirler "RAW" formatı denen bir format gibi düşünün. Her detay ile uğraşabiliyorsunuz videonun. Bu yüzden profesyönel işlerde gerçekten etkili. En son olarak da Low Light özelliğini test etmek için İstanbul Light Festival'e gittik. Baya eğlendim açıkçası, biraz üşüdüm soğuktan ama değdi yani. Low Light'ın da şimdilik tanıtım videosu var. İlerleyen günlerde o da yayınlanacak. Protune videosunun altına bir hafta müddetli bir çağrı yaptık. Yeni GoPro hakkında söylentiler ve sizlerin GoPro hakkında sormak istediklerinize cevaben bir cevap videosu olacak. Bu Çarşamba günü süre bitiyor ona göre yoksa ben önceden sorulanlara ve kafamdakilere göre video çekeceğim :)

GoPro Hero 4 Lens Açıları Testi



GoPro Hero 4 Protune Testi



GoPro Hero 4 Low Light Testi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder