Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

30 Ekim 2013 Çarşamba

Dağ bisikleti ile engebeli arazide sürüş

 Twitter üzerinde Ertuğrul Arkadaşımız ile konuştuğumuz konu dağ bisikletçiliğine gelmişti. Belki videolardan veya sohbetlerden, twitter yorumları üzerinden belli olmuyordur ama aynı zamanda dağ bisikleti sahibiyim. Bunun dışında yol bisikletçiliği veya dağ bisikletçiliği gibi bir fanatizm doruklarında bir şeyler yaşamıyoruz :) bunu belirtelim ama sadece bisiklet hastasıyız onu da ekleyeyim. Zamanı geliyor yol (yarış) yeri geliyor dağ bisikletine geçir yapıyorum. Konular ve açıklanacak maddeler bir hayli fazla. Ertuğrul da bana çevirilecek makale veya dersler olabilir, yapabilir miyiz ? Dedi. Blog, video çekimleri, tanıtımlar, fikirler vs. işler dışında da ciddi bir iş mesaisi veren biriyim bunu da belirtmek isterim :) Twitter'da yazıyorsam ya mobilim ya da o arada bir boşluk yakalamışımdır :D


 Neyse beni geçelim, bisikletlere dönelim. Ertuğrul dağ bisikletçisi ve işe yarayacak bilgileri diğer insanlara da ulaştıralım dedik. Bilgi paylaştıkça büyük biliyorsunuz artı bir de unutmayalım teraziye tıklayalım :) Ertuğrul'un bana yolladığı konu "Dağ bisikleti ile engebeli, taşlık arazide sürüş nasıl yapılır?" Adı altında çok faydalı olacak, özellikle de yeni başlayan hatta hoplamayı ve zıplamayı sevenlere faydalı olacağını düşündük. Kendisine de çok teşekkür ediyorum buradan. Bundan sonra MTB veya dağ bisikleti bölümünde sizlere faydalı olacak paylaşımlar sunacağız, bilginiz olsun. Sonra vay efendim ben duymadım, etmedim demeyin valla kulağınızı çekerim :)


 Eğer siz de katkı vermek isterseniz, twitter, youtube, mail aracılığı ile iletişime geçebilirsiniz.


 İyi pedallamalar :)

Sizlere önce videoyu paylaşıyoruz, videonun altında indirme linki olacaktır. Oradan da Türkçe PDF dosyası ile gereken açıklamaları okuyabilirsiniz.



TÜRKÇE PDF İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder